Ljetne kombinacije


Ovog ljeta nosi mi se samo kupači kostim i krema sa faktorom. Dovoljno, zar ne?
Kad bi morala izabrati omiljene komade odječe, definitivno bi to bili odjevni komadi na prugice i  plavi komadi. Ovog ljeta sam zaključila da nosim većinom baš te kombinacije.























  • Priča o prugicama i plavoj boji krenula je još u proljeće kada sam kupovala novu odjeću. Sve je započelo sa ovom plavom bluzom na prugice. Zašto sam odabrala baš nju? Vjerujem da mi plavo dobro stoji, volim prugice i jako mi je bio interesantan detalj sa rukavima.







  • Postoji li žena koja ne obožava kombinacije sa bijelim majicama? Bijelu majicu sa printom/natpisom možete kombinirati na SVE. Casual, ozbiljniji ili večernji look možete jednostavno kombinirati sa bijelim majicama. Bilo na traperice, hlače ili suknje, nećete pogriješiti. 




 
Moj favorit u kombinaciji sa bijelim majicama i bluzama je definitivno plavi jeans. Dakle, sa trapericama i bijelom majicom., košuljom ili bluzom sigurno nećete pogriješiti. Ukoliko želite podignuti vaš outfit, stavite štikle, ili modne dodatke u jarkoj boji. Osim modnih dodataka, svoj look začinite crvenim ružom za usne.
Bijele bluze ili košulje možete kombinirati u svečanim prilikama. Odaberete li jednostavniji model bluze ili košulje, odaberite ogrlicu sa kojom ćete zablistati.    




 





  • Plava haljina na prugice, tko bi joj odolio? Kad sam ju vidjela i probala, rekla sam to je to. U njoj se osjećam dobro. Na isti način na koji sam se zaljubila u bluzu na prugice, zaljubila sam se i u ovu haljinu. Nekako izbjegavam usporediti boje od ove haljine i bluzice ali mislim da su skoro jednake. Nije potrebno ništa više naglasiti nego prugice i naravno plava boja. 



 


  • Haljina kraljevsko plave boje, je haljina koju sam naručila i vjerovala da će doći na vrijeme, te da ću je spakirati u kofer za na put u Italiju. To se naravno nije desilo, jer tko je vidio da uvijek sve ide po planu? Međutim, nekako mi je dobro došlo da nije stigla. Jedva san ju dočekala. Plava boja svuda, a tek smo krenuli.

 








Ma tko ne bi volio tu plavu boju kad se tako lijepo uskladi sa morem? Valjda je to jedan od razloga što sam ovog ljeta sva u plavom. More. Treba se prilagoditi okolini u kojoj živimo.


  • Život nije jedna boja, pa se tako vračamo na prugice. Sada ćete vidjeti crne prugice koje volim nositi. Doduše, nekako mi se čini da je boja nakon petnaest pranja malo manje crna ali to se naravno ne vidi kada slika prođe kroz filter ili dok se skroz ne približite samim hlačama. Da, ovaj se put radi o hlačama. Vidjeli ste ih već na mom Instagram profilu.  Valjda sam ovog ljeta zaglavila sa prugicama i plavom bojom. Dajem vam obećanje da u nastavku nema više prugica, a ni plave boje.  




Prugice i super bijela majica sa printom,
odlična kombinacija!







  • Haljina na cvjetiće je uvijek u modi. Cvjetni uzorak je apsolutni hit proljeća, ali i ljeta. Iako sam je kupila još u svibnju, njezini duži rukavi dobro su mi došli u onom periodu kada je bilo hladnije. Baš zbog rukava, biti će idealna i na jesen. Nisam se dvoumila oko kupnje ove haljine, nego sam rekla odmah da mi se sviđa sve na njoj i da ju želim. 


 





Ovo su bili moji ljetni favoriti, kombinacije koje najčešće nosim i u kojim se osjećam odlično. Vrhunac ljeta je tu. Temperature su sve veće, a more je spas. Ukoliko se  dvoumite što ponijeti na godišnji ili kakvu odjeću kupiti, nadam se da sam vam barem malo pomogla. Zaista, ovo ljeto je predivno i treba uživati u njemu. Želim vam toplo ljeto i super kombinacije u kojima se osjećate dobro. 
Pišite mi koji su vaši omiljeni komadi ovog ljeta.

Zapamtite da svaka kombinacija stoji bolje ukoliko uz nju nosite svoj osmijeh! 

Pozdrav s mora,

V.   









Primjedbe

Popularni postovi