Naše top kreme za pelensko područje



Dragi moji, donosim vam 4 top kreme za pelensko područje koje su se nama pokazale kao najbolje.
Na slici možete vidjeti koje su to kreme, a u daljnjem tekstu vam donosim malo detaljniji opis kod svake.









Nivea sos cream, može se koristiti za pelensko područje, crvenilo na koži i licu, a može i kao krema za prevenciju prije izlaganja hladnijem vremenu kao npr. vjetru. S obzirom da je koža bebe jako osjetljiva, a ova krema pruža više tipova zaštite, dobro ju je imati pri ruci. Brzo se upija, nema intenzivan miris te je pakiranje klasično. Koristimo ju od početka i jako smo zadovoljni sa njom te ćemo je nastaviti koristiti i dalje. Cijena je oko 34 kune, a ima je za kupiti u raznim trgovinama .







Babylove krema za pelensko područje, koristimo je tek tjedan dana, ali samo po danu jer se slabije upija u kožu. Duplo je  jeftinija  od ostalih krema, ali s obzirom da ne izaziva crvenilo odnosno obavlja svoju funkciju mogu reći da ulazi u naš uži izbor. Pakiranje je slično kao i kod Niveine kreme. Cijena je 17 kuna, može se kupiti samo u DM-u.
Na slici je pakiranje kreme malo ogrebeno jer se malecka s njom igra pa to zanemarite.







Becutan dječja vitaminska mast, pakiranje je praktično, krema se brzo upija, sprječava nastanak crvenila. Ono što mi se najviše sviđa kod ove kreme je to da ne osjetim njen miris. Ovu kremu koristimo od početka, i nikada nas nije iznevjerila u vezi crvenila. Cijena kreme je oko 33 kune, može se kupiti u raznim trgovinama.






Biobaza zaštitna dječja krema za guzu, praktično pakiranje u tubi. Definitivno moj favorit među kremama. Pojavu crvenila na pelenskom području rješava samo jednom primjenom dok kod drugih krema to traje duže. Oduševilo me njezino trajanje. Iako je količina ista ili slična (mala razlika) kao i kod drugih krema, traje nam i duže i uvijek imam barem dva pakiranja doma. Bez nje ne idemo na putovanja . Drugo što  me kod nje oduševila je to da nema mirisa, te da je malo treba za prekriti područje. Cijena je 39,90 kuna, uvijek je kupim u drogerijama, za trgovačke lance poput Konzuma, Plodina ili Lidla ne mogu tvrditi da je imaju.







Dragi moji nadam se da sam vam olakšala odabir prve kremice za pelensko područje. Pišite mi u komentarima koje su kreme za vas najbolje te koje vam nisu dobre.

Do slijedećeg tipkanja,

V.

Primjedbe

Popularni postovi