#dobro se dobrim vraca

Ovom Vas pričom želim motivirati da napravite dobro djelo, male stvari sa puno ljubavi.
Kako da to ostvarite? Lako. Zašto? Vi ćete se osjećati dobro, pomoći ćete nekome, i to će vam se sigurno vratiti. Sve što radite u životu vam se vrati kad-tad.
Zaista ne volim pričati o onome što ja napravim za nekoga, ali vas ovime želim motivirati. Nije važno na koji način ste nešto dobro napravili. Možda ste danas pomogli nekom turistu platiti parking, ili ste možda pomogli ponijeti nekoj starijoj osobi stvari do auta. Možda ste ostavili kolica od trgovine nekom tko nije mogao pronaći sitno, iako ste znali da više nećete dobiti te kovanice od 2 ili 5 kuna.

Kako se meni vratilo?
Bolesna idem od doktora, vruče je, auto je igrom slučaja ostao parkiran na drugoj strani grada. Odlučila sam sjesti na klupicu i malo odmoriti dok ne skupim snage za krenuti dalje. Malo dalje od mene vidim autobusna je stanica. Krenula sam prema njoj, i istovremeno tražim novac po torbi. Našla sam nekoliko kovanica ali znam da mi to nije dovoljno za kartu. Stiže autobus. Pozdravim vozača i pitam ga da li se slučajno može platiti sa karticom. Kaže on meni da se ne može. Normalno Vanesa da se ne može, kakvo je to pitanje. Pa di toga ima, karticom plaćati u autobusu...
Zahvalim se, okrenem se i u tom trenutku me on pita do kuda bi išla, kažem do slijedeće stanice, do centra.
Nasmije se i kaže, ajde brzo upadaj, to je pet minuta. Šokirana ulazim u autobus jer sam mislila da mu se smračilo kad je čuo moje pitanje. Sva sretna mu kažem kako imam nešto kovanica ali nedovoljno za kartu. On mi se i dalje smije i kaže "ma dobro je, nije to ništa, ne trebaš mi davati ništa." Meni neugodno, ne želim ostati dužna, vadim svaku lipu iz torbe i kažem "ovo je sve što imam, ako ne za kartu onda za Vas, hvala Vam. Ostatak nemam, ali vjerujte mi, vratiti će Vam se ta dobrota."
I dalje se osmjehuje i zahvaljuje on meni. Zahvalim mu se još milion puta, a on samo kaže "nije to ništa".
Njemu možda nije puno, ali meni je puno. 

Tako se to radi ljudi moji. znam da će mu se sutra to dobro vratiti,  isto kao što se meni vratilo.
Život je takav, ako dijeliš dobro, dobro će ti i doći. Ako ne radiš dobro, kako možeš očekivati da ti bude dobro. Zapamtite, mala djela sa puno ljubavi.
Želim Vas sve motivirati da napravite nešto dobro svaki dan. Danas možete zagrliti nekoga iz obitelji i reći mu da ga volite i koliko ga cijenite. Zamislite koliko ćete njemu tek uljepšati dan.
Lijepa riječ će vam se vratiti. Sitnice i male stvari. 

Nemojte se prepustiti današnjici koja kaže "sve je dobro dok je meni dobro i sve je super dok se mene ne dira i dok meni ne treba,"
Budite čovik. Budite dobri. Radite na sebi da bi bilo bolje vama ali i drugima oko vas.
Širimo ljubav i budimo ljubav.
Želim vam svima lijep i ugodan vikend. Provedite ga najbolje što možete.







Vaša
V.






Primjedbe

Popularni postovi