Recenzija: Silverex krema

Većina vas zna da sam već koristila Silverex proizvode, i zato mi je zaista drago da sam dobila priliku da isprobam Silverex kremu za problematičnu i osjetljivu kožu lica.
Moje iskustvo sa ostalim Silverex proizvodima možete pročitati ovdje (i ovdje ). Glavni sastojak ove kreme je srebro. Koristim ju nekoliko mjeseci i pakiranje je pri kraju, stoga je pravo vrijeme da napišem svoje detaljno iskustvo. No, prije mog iskustva, navesti ću neke osnovne informacije koje biste trebali znati o kremi.




NAJMJENA

Krema je namijenjena za normalnu do masnu kožu. Pogodna je za problematičnu kožu sa nepravilnostima. Umiruje iritacije, osigurava dugotrajnu hidratizaciju i pruža osjećaj ugode.
Djeluje obnavljajuće, smanjuje nadraženost, perutanje i crvenilo. Ten je ujednačen i osvježen.
Zbog svoje nemasne teksture idealna je i kao podloga za šminku
Za pojačanu učinkovitost kod akni koristite Silverex kremu u kombinaciji sa Silverex sapunom i Silverex sprejem..



                      



SASTAV KREME



















UPOTREBA

Silverex krema sa srebrom nanosi se na očišćenu kožu lica, vrata ili drugih ciljanih područja. Izbjegavati direktan kontakt sa očima. Nije potrebno uzimati velike količine kreme jer se lijepo razmaže i manja količina. 
Kako to ja radim? Ujutro umijem lice, na lice i vrat stavim Silverex kremu, i zatim se našminkam.  
Ono što volim naglasiti je to da je ova krema odlična podloga za šminku. Pruža dugotrajnu hidratizaciju kože, a to je meni jako bitno prilikom odabira kreme.
U nastavku ove recenzije moći ćete pogledati kratki video kako ja nanosim Silverex kremu.














SILVEREX KREMA NA MOJOJ KOŽI

Prvi učinak Silverex kreme uočila sam nakon otprilike tjedan dana od početka korištenja kreme. Moja je koža postala hidratizirana i mekša na dodir. Kremu koju sam koristila prije Silverex kreme možete pronaći ukoliko kliknete ovdje. Glavna razlika je upravo taj učinak hidratizacije. Silverex krema je pružila dugotrajnu hidratizaciju za razliku od prijašnje. 
Druga promjena koju sam uočila je to da je moja koža zaista postala mekša na dodir te da se više ne iritira kada puše bura. Kao što sam ranije navela, ova krema ima još jednu odličnu prednost. Krema je odlična podloga za šminku. Mogu reći da mi je to vrlo bitno jer mi je samim time olakšala i ubrzala vrijeme šminkanja. 
 
 
Kao što sam rekla najavila, slijedi kratki video kako ja nanosim Silverex kremu.  





NARUČIVANJE I INFORMACIJE

Silverex kremu, ali i ostale proizvode, možete naručiti online (klikni ovdje), ili na prodajnim mjestima.
Prodajna mjesta koja imaju Silverex proizvode potražite ovdje.
Za više informacija o ostalim proizvodima posjetitie Silverex web sranicu http://www.silverex.hr/index.php. Zapratite Silverex profil na Instagramu ovdje.



Primjedbe

Popularni postovi