Revlon kremasti gel za obrve

U današnje vrijeme ima zaista mnogo načina za održavanje obrva. Iako su dugoročna rješenja možda primamljiva, ja ih ne biram. Koristim proizvode koje je potrebno nanositi svaki dan, stoga ću vam danas otkriti i napisati recenziju o proizvodu koji koristim za uljepšavanje obrva.
Moram Vam priznati da sam prilikom odabira ovog proizvoda bila malo skeptična s obzirom da većinom koristim jedan proizvod za obrve ali sam željela isprobati nešto novo.

IZGLED PROIZVODA


Pakiranje je praktično, kao da držite klasičnu olovku u ruci.
Jedan veliki plus dajem četkici koja je već na njemu, dakle i gel i četkica u jednom, super stvar, zar ne?


                       



PRIMJENA GELA ZA OBRVE

Uređivanje obrva započnem super četkicom. Najprije lijepo počešljam obrve, te zatim jednostavno okrenem vrh ovog gela kako bi pokrenula boju. Uvijek okrenem vrh gela toliko da se čuje jedan klik, na taj način neće izaći previše boje. Preporučam Vam da okrenete za samo jedan klik, barem u početku, a kasnije se lako doda još boje.
Ovaj gel mi se svidio jer je super kada je u pitanju prirodan izgled. Volim kada obrve izgledaju kao da su moje zaista tako lijepo popunjene. Ili je to zato što mi je moj brat uvijek govorio: nemoj farbati te obrve, nije lijepo kad je previše. Ja najprije to vidin na curi..
Kako bilo, ovaj proizvod ima samo jednu manu. Obrve mi na pojedinom djelu  izgledaju kao da imaju manju prazninu te ponekad moram nakon nanošenja ovog gela koristiti i olovku za obrve da popuni taj dio. Međutim, ukoliko nemate taj problem, onda će vam ovaj proizvod biti dovoljan.
Želite li kreirati novi oblik obrva ili jednostavno pratiti i pojačati postojeći oblik, imate moje preporuke za ovaj proizvod.





 Ima pregršt proizvoda na tržištu koji se bave tom tematikom, i naravno da nisam probala sve proizvode. Prilikom odabira proizvoda gledam da je proizvod jednostavan, te da mi ne oduzima previše vremena na nanošenje.


KAKO STOJI NA MENI  







                                 




GDJE SE MOŽE NARUČITI?

Naručiti možete putem facebook profila (klikni ovdje za profil) ili putem telefona na broj +385955872644.
Cijena je pristupačna. Slobodno zatražite da Vas se doda u Facebook grupu za više informacija i za više proizvoda. 



Hvala svima na podršci.
Šaljem pusu svima



V.






Primjedbe

Popularni postovi