LOLA duo kajal + eyeliner

LOLA duo kajal + eyeliner

Znate onaj video u kojem cura predivno nanese sjenilo i maskaru na oči, a onda krene sa aplikacijom tuša i na kraju nanese tuš na cijeli kapak i poludi jer je pogriješila?
Jeste se pronašli u njemu? Ja jesam. Zna mi se desiti baš to.
Zašto se to desi? Jer su često baš tuševi nepraktični za nanošenje, ili su veliki/mali ili skližu iz ruke.
Iako mi nije teško nanijeti tuš, zna mi se desiti takva situacija da bi najradije skinula cijelu šminku i izađem vani "gola". No, tada se sjetim kako izgledam ujutro bez šminke i nekako si to maknem iz svojih misli. U mojoj kolekciji tuševa često su se našli oni koji se stalno preslikavaju i oni koji jednostavno ne traju duže od sat vremena.

Isto tako imam i znatno manju kolekciju onih koji su dobro, koji se ne brišu ili preslikavaju. Danas ću vam pokazati jedan od onih proizvoda koji morate imati. LOLA duo kajal + eyeliner.
Ovaj sam duo isprobala sa svojom prijateljicom te ću vam napisati koliko je njoj bilo postojano. 























LOLA TUŠ

Ono što sam odmah primijetila kod njega je to da odlično stoji u ruci. Ne klizi iz ruke i vrlo je ugodan za nanošenje. Jednostavno ga je nanijeti, i što je možda još važnije, precizan je i ne bježi po kapku.  Ima tanji i deblji dio, što omogućava lakše nanošenje željenog izgleda. Mogu reći da je dugotrajan kao i tuš koji sam koristila prije njega, što je svakako dobro. Jedina zamjerka je to što mu možda treba nekoliko sekundi više da se osuši.
Moja je prijateljica isto isprobala ovaj tuš te je rekla da je zaista jednostavno nanošenje te da je dugotrajan.




















LOLA KAJAL


Mogli ste primijetiti da ne koristim često olovku za oči. To je zbog toga što mi oči reagiraju suzama na skoro svaku olovku za oči. Stoga ju koristim ako baš moram, međutim tada postoji velika šansa za razmazivanjem. Isprobala sam ovu olovku na vanjskom djelu donjeg kapka. Lijepo se primila i bila je postojana.
Moja prijateljica isprobala je olovku za oči i rekla je da je ostala postojana do navečer. Stoga imate naše preporuke za ovu olovku. 



















KAKO STOJI NA MENI












GDJE SE MOŽE NARUČITI?



 Naručiti možete putem facebook profila (klikni ovdje za profil) ili putem telefona na broj +385955872644.
Cijena je više nego pristupačna. Slobodno zatražite da Vas se doda u Facebook grupu za više informacija i za više proizvoda.



Hvala svima na podršci.


V.

Primjedbe

Popularni postovi