Njega kose

Ja sam jedna od onih osoba koja ne voli koristiti milion proizvoda za njegu, i stalno ih mijenjati. Kada nađem nešto što mi odgovara, toga se i držim. Moje je mišljenje da od previše različitih proizvoda možete više naškoditi, odnosno u to sam se uvjerila na sebi.
Prije "puno" godina sam imala dužu kosu, ali sam ju odlučila skratiti. Bila sam oduševljena kratkom kosom. Lako se održavala, i bila je predivna. Osvježila sam svoj izgled nakon mnogo vremena. Dugu i gustu kosu sam zamijenila kratkom kosom. 

Prošlo je dosta dok nisam ponovo željela dugu kosu. U tom periodu kada sam htjela dugu kosu, ona mi je jako polako rasla. Nisam se previše obazirala na brzinu rasta. No, onda odjednom je krenula rasti i rasti. Što se dogodilo? Ostala sam trudna sa svojim anđelom. I to je bilo to. Ako želite dugu kosu u kratkom vremenu, rješenje je trudnoća. Ne šalim se.
U nastavku ću vam napisati kako ja njegujem svoju kosu.

PRANJE KOSE

Vjerujem da se većina žena nakon trudnoće susreće sa obilnim ispadanjem kose. Tako sam po preporuci prijateljice isprobala Farmasi šampon i masku za kosu od češnjaka. Hvala ti Nikolina. 
Kosa mi je zaista manje opadala, te je vratila svoj sjaj. Prije šampona od češnjaka, kosu sam najprije oprala L'oreal Elseve šampon, zatim Farmasi šampon i masku za kosu. Dosta dugo sam koristila tu kombinaciju. 
















Trenutno koristim šampon i regenerator od Pantena. Nedavno sam tek krenula sa tom kombinacijom pa vam još ne mogu kazati kako utječe na moju kosu. Šampon ima jako lijep miris ali mislim da mi se kosa brže masti od ove kombinacije nego sa L'oreal Elseve šamponom i regeneratorom. No, mislim da je to možda samo reakcija na promjenu šampona.





ČEŠALJ ZA KOSU

Koristim češalj sa slike već jako dugo, ne sjećam se di sam ga kupila ali mogu reći da mi je savršen. Četke mi ne odgovaraju, dok mi češalj sa uskim češljićima počupa pola kose. 
Nemam puno riječi za ovoj češalj osim da je za mene idealan




NJEGA KOSE


Jednom tjedno prije pranja kose, na nju stavim ulje/a. Najčešće je to maslinovo ulje (isključivo domaće), ali koristim i bademovo ili orahovo ulje. Ricinusovo ulje je dobro za rast, međutim ne koristim ga često. Ova ulja nemam slikane, međutim, možete ih pronaći u  ljekarni. Dolaze u različitim pakiranjima, a cijena je prihvatljiva.
Ulja koristim tako da ih umasiram na tjeme i cijelu dužinu kose. Pustim da odstoji onoliko koliko imam vremena da kosu stignem oprati i osušiti.
Ulje ne ostavljam preko noći na kosi. 
Na slici je Pantenovo ulje koje trenutno koristim uz Pantene šampon i regenerator. Zadovoljna sam sa njime. Koristim ga tako da ga nakon pranja kose stavim na polu suhu kosu, te ju zatim osušim do kraja .   






PREHRANA


Prehrana je važna za sve, pa tako i za kosu.Jedite zdravo, za sebe i svoje tijelo. Google je prepun informacija o namirnicama koje su dobre za zdravlje kose. Ja se hranim prosječno, svega pomalo, a slatkog malo više. Pijte vodu, ona je najzdravija.



DODATNI SAVJETI 

Frizerka, ili frizer, mora biti kvalitetna. Frizerka je osoba koja bi trebala znati koji je vaš tip kose i što joj je potrebno. Vjerujem da će vam dati dobar savjet o njezi kose ali i o tome kako da poraste brže (bez ekstenzija). 
Nemojte previše misliti ili brinuti. Važno je da je kosa zdrava, a dužina će sama (polako) doći. 





Nadam se da će vam moje iskustvo i savijeti pomoći u odabiru vaše kombinacije. Koje šampone i regeneratore (maske) za kosu Vi koristite? Jeste se susreli sa nekim od proizvoda koje koristim? 


V.











Primjedbe

Popularni postovi