Njega kože zimi

U jednom postu sam vam donijela nekoliko savjeta za upotrebu pudera u prahu te sam dobila dosta povratnih informacija od vas. Najviše vas mi je reklo da za neke stvari nije znalo te da ćete ih isprobati jer su stvarno korisni. Hvala vam na podršci. S obzirom da je najviše Vas glasalo da novi blog bude o tome kako njegujem svoju kožu zimi, donosim Vam nekoliko savjeta.

Kao što svi znamo zimi je naša koža podložna iritaciji i raznim promjenama. Hladniji i suh zrak, nagle promjene temperature i vjetar samo su neki od razloga zašto nam je potrebna dodatna zaštita.
Na koži se može javiti osjećaj  peckanja, suhoće te osjećaj grube kože.
Koža na licu i rukama je najizloženija te se najviše ošteti tokom zime. Koža na nogama je manje podložna promjenama ali to ne znači da ju ne treba zaštititi. 

Tokom zime, koža lica mi je jako osjetljiva te se "isuši", posebno kada puše bura. Promijenila sam nekoliko krema dok nisam došla do one prave. U nastavku pročitajte kako ja to radim.


Njega kože lica


Navečer, prije spavanja dobro očistim kožu lica kako bi na nju nanijela kremu za hidratizaciju i zaštitu. Lice čistim tako da na vaticu stavim micelarnu vodicu i uklonim šminku. Nakon toga lice dobro isperem vodom. 






Nakon čišćenja na lice stavim ziaja kremu za suhu i iritiranu kožu lica. Ova krema mi se pokazala kao najbolji izbor od svih krema koje sam probala. Preporučujem svima koji imaju problema sa suhom kožom da je isprobaju.







Kada kremu umasiram i kada se upije, na usnice dodam Nivea plavu kremu (onu klasičnu).
Ujutro, koža je hidratizirana i čista, te je potrebno samo da se dobro umijem, te da na kožu nanesem ziaja kremu. Nakon što se krema upila u kožu, nanosim šminku i obavezno na usnice labello. Koristim Nivea plavo labello koji je najobičniji, bez dodatnog mirisa, boje, šljokica i sjaja. U mom slučaju se on pokazao kao najbolji izbor baš zbog toga što nema "dodatnu opremu".




Njega kože tijela

Tuširanje. Prilikom tuširanja koristite piling za kožu kako biste ju očistili od svih nečistoća. Zimi, ljeti, uvijek koristite piling. Ja ga koristim svako drugo tuširanje. Nakon tuširanja na cijelu kožu nanosim mlijeko za tijelo. Nivea baby za osjetljivu kožu je moj izbor. Lagane teksture, dobro se upija i ima predivan blagi miris koji traje.
Ono što je važno kod njege kože tijela je da izbjegavate umjetne materijale. Ok, svi imamo razne materijale odjeće u ormaru (ili na stolici kraj ormara, eventualno na podu) ali preporuke su da se izbjegavaju umjetni materijali i koriste pamučni. Moje mišljenje je da je u svoj toj priči oko odjeće najvažnija pidžama u kojoj spavamo jer ipak koža treba disati kada skinemo sve one slojeve odjeće koja nam je potrebna da se vani ne smrznemo. Slažete li se s time?




Ruke namažem tim istim mlijekom za tijelo jer još uvijek nisam pronašla svoju idealnu kremu za ruke koja će zaštititi moje zahtjevne prstiće. Probala sam puno krema, skuplje i jeftinije ali najbolje mi se pokazalo baš ovo mlijeko za tijelo. Krema 48 se pokazala kao jako dobar izbor, međutim kod nje mi se ne sviđa miris, ali ju preporučujem jer je kvalitetna. 

Čuvajte svoju kožu i nemojte se smrznuti ove zime.

Koji su Vaši savjeti i iskustva sa njegom kože zimi? Koji su vaši top proizvodi?
Slobodno mi sve pišite u komentare ili u direct.


Šaljem Vam topli zagrljaj,


V.

Primjedbe

Popularni postovi