Tko sam ja

Tko sam ja?

Moje ime je Vanesa. Živim u predivnom malom gradiću na moru - Rovinju. Šareni gradi koji očarava svojim ljepotama. Možete očekivati mnogo slika baš iz Rovinja. Svih divnih zalaska sunca, šetnjica, ulica, raznih događaja, plaža, ma baš svega. Volim grad u kojem živim. Volim svoj život, svoju obitelj i svoje prijatelje koji su moja obitelj.
Brinem o drugima ali pritom ne zaboravljam na sebe. Možda vama zvuči sebično ali istina je da nas ni drugi ne mogu voljeti dok mi ne zavolimo sebe. U svemu dajem sve od sebe, pa tako ću se potruditi i u vezi ovog bloga o kojem sam već duže vrijeme razmišljala..

Ponosna sam majka, žena, sestra, prijateljica i zbog toga živim život ispunjen ljubavlju, srećom, sitnim radostima s divnim ljudima. Zahvalna sam na tome.
Ostale detalje o meni. ali i svemu što čini život jedne žene, moći ćete pročitati u mojim tekstovima.

Volite sebe, poštujte druge.

Šaljem vam ljubav.

V.




Primjedbe

Popularni postovi