Što je zapravo bitno

Svako bi trebao imati prioritete u životu. Nisu svima isti ali se definitivno mijenjaju tijekom našeg života. Ok, neki ostaju isti ali većina se promijeni.Meni je na primjer sa deset godina bilo važno samo da se imam s kime igrati odnosno da me dečki ne odbace svaki put kad se igra nogomet samo zato što sam cura, sa petnaest godina mi je bilo važno da izlazim i da stalno negdje idem. Pritom sam nekad znala zanemariti one važne ljude koji su uistinu bitni i bez kojih danas ne bi mogla biti sve ono što jesam. tada nisam tako razmišljala, stalno neki novi ljudi i neke nove avanture.
Kroz nekoliko godina to se sve smirilo. Postane nam bitno da sačuvamo ljude koji nam možda nisu  uvijek blizu ali su i našim srcima. Postane nam bitno da imamo prave prijatelje s kojima možemo o svemu pričati i koji nas ne osuđuju, koji nisu ljubomorni na naše pobjede. S vremenom shvatimo da je dobro da smo u nekom trenutku ostavili lažna prijateljstva i krive "ljubavi" u prošlosti te da smo naučili cijeniti one koji su ostali i koji su bili tu čak i kada smo griješili. Oni koji nisu odustali od nas i onda kada smo to zaslužili. Drago mi je da sam sačuvala sva ova divna prijateljstva koja su se pretvorila u obitelj. Prijateljstva koja traju "oduvijek" iako nisu oduvijek. Prijatelji koji su mi kao braća i sestre, zato što me poznaju i onda kada ja sebe ne poznajem. Bitno je kad su nam bitni ljudi uz koje smo odrasli i danas bitni. Moja mama je moj uzor, iako smo nekada dva različita svijeta odgojila je mene i braću najbolje što je mogla bez obzira na sve nedaće, i to joj je najveći uspjeh. Ima troje odrasle djece koja se vole i koja se nekad ponašaju kao klinci samo zato što uz braću možemo biti sve što jesmo jer su oni dio onoga što jesmo. Pravi ljudi su uvijek tu čak i ako se nekad zakačite znate da će vas dočekati raširenih ruku- Nemojte si dozvoliti da ovaj ubrzani način života utječe na vrijeme provedeno sa onima koji su zaista bitni.

Familija je najvažnija. Ponekad je to ona u kojoj smo rođeni, a ponekad je to ona koju smo sami stvorili. Sami stvaramo svoje male obitelji s ljudima koje volimo i koji vole nas. To su naši prijatelju, kumovi, žene i muževi, a najbitnija obitelj od svega su naša djeca. Svaka majka to zna. Svaki otac to zna. Djeca su naša najveća radost i obitelj koju dvoje ljudi može stvoriti.
Volite svoju obitelj, volite svoje bližnje i znajte da bitnije od toga ne postoji. Kakav posao, ma kakav novac ako nemaš nekoga tko te dočeka kad dođeš doma, tko te iskreno voli i poznaje.




Volite svoje najbitnije i svaki dan im to (po)kažite.


Šaljem vam ljubav.

V.

Primjedbe

Popularni postovi