Silverex četkice za zube

Putem instagram ankete vidjela sam da mnogi od vas nisu čuli za silverex proizvode, stoga ću vas upoznati sa njihovim četkicama za zube s kojima sam oduševljena. Zašto su posebne? Zato što imaju dvostruki sistem vlakna te sadrže čestice srebra koje imaju antibakterijska svojstva.




Pogodne su za sve, posebno za osobe koje imaju problema sa zubnim mesom ili nose ortodontski aparat. Već nakon prvog pranja zubiju sa @silverex.hr četkicom za zube (odabrala sam medium) primijetila sam da mi zubno meso znatno manje krvari, a prilikom drugog pranja zubiju krvarenje je prestalo. Zubno meso mi više nije osjetljivo, a zubi su mi čišći. Kao osobi koja nosi aparat vrlo teško mi je bilo samo sa četkicom ukloniti hranu oko bravica. 

Nastaviti ću i dalje koristiti ovu četkicu te baš svima preporučujem @silverex.hr proizvode.




U ponudi imaju medium četkicu za zube, ultra fine četkicu te junior četkicu za zube za djecu.
Zapratite @silverex.hr i posjetite njihovu web stranicu http://www.silverex.hr za detaljnije informacije o svim proizvodima, koje možete kupiti preko web shopa ili u ljekarnama.




Pišite mi i dalje vaše dojmove i iskustva sa silverex proizvodima.



Čistoća je pola zdravlja.

Šaljem vam predivan osmijeh,

V.

Primjedbe

Popularni postovi